İade İptal Koşulları

 

 

 

 

 

 

safiris.com.tr’dan verdiğiniz siparişlerinizi veya ürünlerinizi iptal ve iade etmek için [email protected] mail adresine bu talebinizi bildirmeniz gerekmektedir. Burada belirtilen tüm şartlar sadece safiris.com.tr’dan satın alınan ürünler için geçerlidir. Paketin safir kuyumculuk merkez binasına gelişi sırasındaki sorumluluk tüketiciye aittir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli incelemelerin ardından ürün iadesi kabul edildiğinde, ürünün ücreti tarafınıza iade edilecektir.


Ürün iadesi işlemlerinde, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri uygulanır. Ürün müşteriye ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde cayma hakkı kullanılabilir. Cayma hakkının kullanılması için Müşteri’nin, bu süre içinde www.safiris.com.tra e-posta veya telefon ile bildirimde bulunması ve ürünün kullanılmamış olması şarttır. Cayma hakkının kullanılması halinde, 3. kişiye veya Müşteri’ye teslim edilen ürünün www.safiris.com.tra gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takiben ürün incelemesi uzmanlar tarafından gerçekleştirilir. İade işlemleri yine Loomis Kargo ile yapılmaktadır. Kargo ücreti gönderene aittir. İnceleme sonucunda iade alınması uygun olan ürünlerin 7 gün içinde ürün bedeli Müşteri’nin ödeme yöntemi ile aynı yöntem kullanılarak iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.

 

 

Cayma-İptal Hakkı
Müşteri’nin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde müşteri cayma hakkını kullanamaz.

 

Hijyen kuralları gereği piercing,küpe,hızma ve ambalajı açılmış ürünlerde değişim ve iade yapılmamaktadır.

  

İade etmek istediğiniz siparişlerinizin, size gönderilen şekliyle, ürün, fatura, irsaliye, sertifika, ürün kutusu, ambalajı ve diğer tüm evrak ve materyallerin, eksiksiz ve hasar almamış şekilde, sayfanın altında bulunan adrese gönderilmesi gerekmektedir. İade gönderimi sırasında, kargo firmalarından, ya da iade işlemini gerçekleştiren müşteriden kaynaklanan sebeplerle, ürün ve ürünle birlikte gönderilen evrak ve materyallerde meydana gelen bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren müşteriye aittir. Bildirim için Müşteri İlişkileri hattımızı arayabilir, ya da [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.


İade alındıktan sonra, iade şartlarının yerine getirilip getirilmediği uzmanlar tarafından incelenir. İade onaylanırsa, 7 gün içinde ürünlerin bedeli sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse, kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse, banka hesabına iade edilir. İadenizin kredi kartı hesabınıza yansıması bankanızın işlem durumuna bağlı olup 1-4 hafta arasında sürmektedir.
 

İade, Değişim ve Tamiratlarınız için ürünlerinizi kargo ile aşağıdaki adrese gönderiniz;

İsim: SAFİR KUYUMCULUK
Telefon: 0342 517 12 56 -0532 390 12 56
Fax: 0342 517 18 81
Adres: Fevzi Paşa Mh. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:2/A  NİZİP/GAZİANTEP

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Çerezler Hakkında Bilgi

Ziyaretiniz sırasında kişisel verileriniz siteyi kullanımınızı analiz etmek, reklamları kişiselleştirmek ve sosyal medya özellikleri sağlamak amacıyla çerezler aracılığıyla işlenmektedir. Daha fazla bilgi için Çerez Aydınlatma Metni’ni okuyabilirsiniz.